Pierwszy tydzień warsztatów w ramach projektu „Bąbelki i Chmurki Nauki” przyniósł mnóstwo emocji i odkryć – zarówno dla dzieci, jak i dla mnie samej. Uczestnicy z ogromnym zaangażowaniem wchodzili w kolejne tematy: od natury kształtów i architektury, przez kolory i światło, aż po zjawiska atmosferyczne. Każde zajęcia były okazją, by pokazać, że bańki to nie tylko zabawa, lecz także narzędzie do nauki, eksperymentowania i poznawania świata.
Reakcje dzieci były bezcenne – od radosnych okrzyków, przez pełne skupienia spojrzenia, aż po pytania, które świadczyły o ich ciekawości i chęci odkrywania. Ten entuzjazm pokazuje, że projekt trafia w realne potrzeby i pomaga dzieciom oswoić naukę poprzez doświadczenie i zabawę.
Projekt „Bąbelki i Chmurki Nauki nauki mobilne laboratorium dla dzieci z niepełnosprawnościami” realizuje Fundacja Stan Pełni, a finansowany jest w ramach programu „Odkrywcy” Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Jego celem jest rozwój kreatywności, ciekawości poznawczej i kompetencji innowacyjnych u dzieci z niepełnosprawnościami poprzez warsztaty edukacyjno-artystyczne, mobilne laboratorium naukowe i organizację finałowego Pikniku Naukowego.
